Elon Musk a declarat sâmbătă că platforma de socializare va permite editorilor de presă să taxeze utilizatorii pentru fiecare articol cu un singur clic, numind acest lucru un câștig atât pentru public, cât și pentru organizațiile media.
Funcția, care va fi lansată în luna mai, va permite utilizatorilor care nu „se înscriu pentru un abonament lunar să plătească un preț mai mare pe articol atunci când vor să citească un articol ocazional”, a scris pe Twitter, Elon Musk.
Vineri, Elon Musk declarase că Twitter va lua o cotă de 10% din abonamentele de conținut după primul an, precizând că firma nu va lua nicio sumă pentru primele 12 luni. Aceste abonamente includ text în format lung și videoclipuri de câteva ore.
De când a preluat conducerea firmei în octombrie, Elon Musk a adus schimbări pentru a încerca să stimuleze veniturile la Twitter, după ce platforma de socializare a înregistrat o scădere a veniturilor din publicitate anul trecut, în perioada premergătoare achiziției sale care s-a încheiat.