Spotify s-a consolidat pe piața de streaming și podcast

Spotify urcă și mai sus, după ce și-a consolidat poziția în industria serviciilor de muzică prin streaming. Compania a raportat că a ajuns la 124 de milioane de abonați Premium la sfârșitul anului trecut, în creștere față de 2018.

În comparație cu Apple Music care a confirmat în iunie că are 60 de milioane de abonați, în timp ce Amazon Music a ajuns la peste 55 de milioane de clienți la nivel mondial până la sfârșitul anului 2019. Merită menționat faptul că în timp ce 124 de milioane de persoane plătesc pentru Spotify, nu mai puțin de 271 de milioane de persoane utilizează în prezent serviciul.

Între timp Spotify a anunțat că a decis să achiziționeze The Ringer, una dintre cele mai mari organizații de știri despre sport și cultura Pop, ca un efort de a-și dezvolta în continuare afacerea de podcast.

Spotify afirmă în declarația sa de rezultate financiare că continuă să înregistreze „o creștere exponențială a consumului de podcast”.

Acordul este de așteptat să se încheie înainte de Aprilie, nici Spotify și nici The Ringer nu au dezvăluit suma care va fi plătită pentru site-ul fondat acum 4 ani de comentatorul sportiv Bill Simmons.

Spotify s-a consolidat pe piața de streaming și podcast
Etichetat pe:                

Lasă un răspuns

Prin continuarea utilizării blog-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informatii

Setările cookie-urilor de pe acest blog sunt setate pentru a „permite cookie-urilor” să vă ofere cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site web fără a schimba setările cookie-urilor sau faceți clic pe „Accept” mai jos, atunci sunteți de acord cu acest lucru.

Închide