Signal încearcă să arate cât de multe date colectează Facebook, în schimb sunt interziși pe platformă

Facebook și Signal au fost într-o luptă de când primul a decis să modifice politica de confidențialitate a WhatsApp pentru a colecta și partaja date cu Facebook. Această mișcare a făcut ca utilizatorii să renunțe la WhatsApp în favoarea aplicațiilor precum Telegram și Signal, obligând Facebook să întârzie aplicarea noilor sale condiții de confidențialitate.

La scurt timp după aceea, Signal a decis să ducă bătălia direct pe platforma Facebook, dar de această dată a pierdut lupta. Într-o postare pe blog, Signal susține că a decis să ruleze o serie de reclame oneste care prezintă cantitatea de date pe care Facebook le colectează de la utilizatorii săi. În schimb, Facebook a decis să dezactiveze contul publicitare al Signal chiar înainte ca anunțurile să ajungă la publicul vizat.

Instagram K-pop - Signal

Ideea din spatele acestor reclame a fost de aviza utilizatori foarte specifici prin intermediul instrumentelor Facebook care profită de datele enorme colectate de companie. În caz că nu știți, Facebook și Instagram partajează aceeași platformă publicitară, astfel încât companiile să poată accesa o varietate de date colectate de pe ambele platforme.

Acestea includ detalii de bază, cum ar fi vârsta, sexul, locația, dar includ și date granulare, cum ar fi mărcile pe care le urmăriți, starea relației dvs., activitățile recente și multe altele. Aceste date i-au permis lui Signal să creeze reclame foarte specifice care vizează persoane care, de exemplu, au apreciat K-pop, sunt inginere chimice și locuiesc în Berlin. Signal a creat aceste reclame într-un efort de a sensibiliza publicul cu privire la practicile de colectare a datelor de la Facebook.

Am creat un anunț direcționat în mai multe variante, conceput pentru a vă arăta datele personale pe care Facebook le colectează despre dvs. și la care vinde accesul. Anunțul ar afișa pur și simplu unele dintre informațiile colectate despre vizualiza-torul pe care folosește platforma de publicitate.

Signal

Din păcate, Facebook nu a apreciat această intruziune și a dezactivat imediat conturile publicitare ale Signal. Signal a mai menționat că Facebook „este mai mult decât dispus să vândă vizibilitate în viața oamenilor, cu excepția cazului în care este vorba de a le spune oamenilor despre modul în care sunt utilizate datele lor”.

Account Disable

Signal nu este singura companie care încearcă să expună practicile Facebook. Recent, Facebook și Apple au avut o ceartă foarte publică după ce Apple a decis să permită utilizatorilor să decidă dacă doresc să fie urmăriți online. În timp ce problema a afectat toate companiile, Facebook a fost foarte vocal în legătură cu această problemă și chiar a amenințat că va taxa utilizatorii.

Lasă un răspuns