La Dedeman Turda este mai important inventarul

Am fost la Dedeman Turda astăzi (13.01.2020) pentru a cumpăra câteva materiale de construcții printre care și câteva holșuruburi la bucată – îmi trebuie 70 de bucăți de o anumită dimensiune. De fapt nu am fost singur, am fost împreună cu meseriașul care lucrează la mine.

Meseriașul la întrebat pe un angajat al Dedeman România de la raionul „Scule și unelte”, dacă sunt pe stoc holșuruburile de dimensiunea care ne trebuia nouă. Angajatul a spus că nu mai sunt, dar dacă vrem putem lua alte holșuruburi de o altă dimensiune mai aproape de ce ne trebuia nouă.

Toate bune și frumoase până când meseriașul a spus că ne trebuie 70 de bucăți, atunci angajatul de la Dedeman Turda a spus că dacă vrem putem luat o cutie de 100, 200 sau 400 de bucăți că el numai desface cutia pentru că trebuie să le scadă din inventar.

Noi am spus că nu trebuie așa multe, angajatul cu care ama vorbit a mai repetat o dată că el a făcut sau trebuie să facă inventarul și că nu mai desface cutia pentru a nu le mai scădea din inventar. Astfel am ajuns să luăm holșuruburi la pungă cu vreo 5, 10 bucăți în plus față de câte ne trebuia nouă.

Problema este că pentru acel angajat este mai important să își facă treaba lui mai ușoară decât să servească un client cu ce îi trebuie lui, mai ales că marfa era pe stoc. Dacă acea marfă nu era pe stoc mai înțelegeam, dar asta este România.

Nu zic că nu este important și inventarul magazinului, dar într-un astfel de magazin servirea clientul este pe primul loc, după care vin restul priorităților. Nu poți spune unui client că nu îi dai marfa care dorește doar pentru că tu ai altă treabă de făcut.

Lasă un răspuns