Îmbunătățire majoră pentru jocurile de Windows pe Linux este așteptată numai la anul

Jocurile pe sistemele Linux ar putea fi pe cale să ruleze mult mai bine datorită muncii unei companii open-source. Munca făcută de Collabora este așteptată să apară în nucleul Linux 5.11.

Cu sediul în Cambridge, Collabora este specializată în consultanță și dezvoltare open-source. Compania a lucrat pentru a îmbunătăți nucleul Linux pentru un suport mai bun pentru jocuri la cererea lui Valve, care a sponsorizat toată munca.

În timp ce jocurile pe Linux au făcut progrese majore pozitive în ultimi ani, marea majoritate a jocurilor continuă să fie dezvoltate exclusiv pentru Windows. Abordarea lui Valve de a aduce acest ecosistem de jocuri numai pentru Windows în Linux este prin emulare.

În acest scop, a dezvoltat un instrument open-source numit Proton (ramificat din stratul de compatibilitate open-source a Wine), care permite jocurilor de Windows să ruleze pe Linux, fără penalizările de performanță vizibile.

Vorbind la recentul Open Source Summit Europe 2020, care a avut loc practic pentru prima dată, Gabriel Krisman Bertazi de la Collabora a vorbit despre „Starea jocurilor pe Linux”.

În timpul prezentării sale, Gabriel Krisman Bertazi a vorbit despre toată munca pe care Collabora a făcut-o pentru a îndeplini cerințele lui Valve pentru a îmbunătăți în continuare suportul pentru jocurile Windows pe Linux cu Steam Play (prin Proton).

Una dintre cele mai mari piese lipsă a puzzle-ului este suportul pentru mecanismele anti-trișare, ceea ce face ca multe jocuri Windows să nu se poată încărca pe Linux. Gabriel Krisman Bertazi a discutat despre diferitele strategii pe care Collabora le-a folosit pentru a elimina acest obstacol și despre cum se așteaptă ca munca lor în acest sens să își facă loc în nucleul Linux 5.11.

În timp ce discuția lui Gabriel Krisman Bertazi a fost destinată dezvoltatorilor, acesta arată intențiile pozitive ale lui Valve când vine vorba de îmbunătățirea jocurilor pe Linux. Pe lângă Collabora, popularul dezvoltator și distribuitor de jocuri lucrează și cu CodeWeavers și alți dezvoltatori pentru a îmbunătăți grafică în Linux.

Cai care doresc să afle mai multe informații despre acest subiect, pot consulta documentul PDF din prezentarea Open Source Summit Europe 2020.

Lasă un răspuns

Prin continuarea utilizării blog-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informatii

Setările cookie-urilor de pe acest blog sunt setate pentru a „permite cookie-urilor” să vă ofere cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site web fără a schimba setările cookie-urilor sau faceți clic pe „Accept” mai jos, atunci sunteți de acord cu acest lucru.

Închide