Povestea a începu în dimineața zile de vineri pe data de 01.10.2021. Am ajuns la serviciu și un coleg a venit la mine întrebându-mă la cine am dat numărul de telefon că la sunat cineva de dimineață și la telefon era o voce de femeie.
I-am spus că telefonul meu a stat toată noaptea pe birou și că nu am dat numărul la nimeni. Atunci mi-a demonstrat că numărul meu de telefon este la altcineva pentru că a apelat înapoi și a răspuns un bărbat de această dată. Atunci am zis că fac eu un apel către coleg și surpriza a fost mare – Apel eșuat – scria la efectuarea apelului.

După două ore am sunat la Digi, la relații cu clienți. Am vorbit cu o doamnă i-am explicat situația și dânsa a spus că mă transferă al Digi Mobile, că nu ține de ei – eu am sunat la: „Asistență Tehnică Internet, Digi Tel, Digi TV Cablu 031.400.4414”.
La scurt timp a răspuns o doamnă, am reluat povestea din urmă cu câteva minute. Mi-a cerut numărul de telefon cu problema ca să îl verifice în sistem. A spus că numărul de telefon nu a fost la cartelă, atunci am spus doamnei din capătul opus al convorbiri, că în luna septembrie am încărcat cartela.
Întrebarea ei a fost: „Anul trecut” – răspunsul meu a fost: „anul acesta” și că am vorbit de pe număr. A spus că nu se poate. Am explicat din nouă, că am numărul de cartelă de câțiva ani și că în septembrie 2021 am încărcat cartela și am vorbit de pe ea.
Doamna surprinsă m-a întrebat cum am încărcat cartela, răspunzându-i că de pe site-ul digi.ro am efectuat cartela. Atunci mi-a spus că dânsa nu poate face nimic, că nu are acces la sistem și să mă duc la un punct fizic să rezolv problema mea.
Imaginile de mai jos sunt capturi de ecran de la telefonul colegului.
După încă o oră am sunat pe numărul meu de telefon și am vorbit cu omul care deține acum numărul. I-am spus care este problema și l-am întrebat de când are numărul de telefon. Mi-a spus că în urmă cu o săptămână s-a dus la Digi (RCS & RDS) să îți facă abonament, dar că din greșeală a dat numărul de telefon greșit – și-a dat seama destul de târziu, dar nu a încercat să remedieze problema.
Eu am făcut ultimul apel pe data de 20.09.2021. Domul a intrat în posesia numărului pe data de 25.09.2021, dacă eu am vorbit cu dânsul pe 01.10.2021 – zicându-mi că în urmă cu o săptămână și-a făcut abonamentul.

Acum urmează să mă duc la un punct fizic și sunt curios cum se va rezolva problema. Dacă este ceva am și înregistrări cu convorbirile pe care le-am avut cu Digi și cu Domnul care are acum numărul de telefon.