Autentificare automată în Windows

De obicei când se instalează un Windows se cere introducerea unui cont și după instalare, Windows-ul va cere de fiecare dată când se pornește autentificarea cu parolă.

Acest lucru este enervant mai ales acasă când nu îți trebuie o parolă la calculator pentru că nu ai ce să ascunzi de familie (sau poate ai 🙂 ). Autentificare automată nu se poate seta ușor și nici această opțiune nu se găsește ușor – și nu înțeleg de ce nu a făcut Microsoft găsirea opțiuni cât mai ușor.

În primul rând trebuie să deschizi fereastra „Conturi de utilizatori”, în căsuța de căutare tastează „netplwiz” – când apare ca în imaginea de mai jos, dai enter.

După ce s-a deschis fereastra „Conturi de utilizatori”, selectezi contul de utilizator sau unul dintre conturi dacă sunt mai multe. După care debifezi opțiunea „Utilizatorii trebuie să introducă un nume de utilizator și o parolă pentru a utiliza acest computer.”.

După care apeși pe butonul „Se aplică”, după care apare o fereastră unde se cere introducerea parolei după care apeși butonul „Ok”.

Aceste setări sunt tot, acum dai o repornire la calculator sau ieși din sesiune.

Notă: Dacă sunt mai multe conturi pe un calculator, Windows-ul se va autentifica numai în contul pentru care s-a făcut setarea descrisă mai sus.

Dacă ai un laptop pe care îl duci tot timpul cu tine nu este recomandat să faci setarea de mai sus.

Lasă un răspuns